De koning als klant
Clichés hebben twee kenmerken. Het zijn open deuren. En ze zijn waar.
‘De klant is koning’ is het enige cliche dat bij veel bedrijven niet waar is. Het is makkelijk roepen. Maar als je voor de zoveelste keer wordt doorverbonden en weer opnieuw je verhaal mag doen aan iemand ‘die daar helaas niet over gaat’, weet je wel anders…
Nu een gedachte-experiment: Wat als de koning je klant zou zijn?
Hoe verandert je dienstverlening dan? Hoe ging je dan met klanten om? Hoe zag je bedrijf er dan uit?
Deze vragen staan centraal in het nieuwe boek van Sydney Brouwer: Als de koning je klant zou zijn — inspiratie voor een vorstelijke klantbeleving.
En voor je nu afhaakt, omdat het te veel klinkt als een managementboek. Wacht. Sydney heeft het namelijk geschreven als een businessroman. Hij heeft gedaan wat Kim Spinder mij altijd meegeeft: “Schrijf het boek dat je zelf wilt lezen.”
Sydney heeft de ideale vorm gevonden: luchtig met lessen.
Nu kun je drie dingen doen.
Lees hier gratis het eerste hoofdstuk.
Bestel hier het boek.
Start na de zomervakantie vol energie het werkende leven op en schrijf je in voor het seminar WOEST Enthousiaste Klanten op 2 september in Leusden. Dat is inclusief het boek en een compleet verzorgde borrel.
Het leuke, als je jezelf de derde optie gunt, is dat we elkaar gaan zien! Ik mag van Sydney tijdens zijn boeklancering namelijk het podium beklimmen om iets te vertellen over hoe je experimenteert met klanten.
Lijkt dat je wat? Gebruik dan via deze link de kortingscode ‘VRIENDVANKEVIN’ om twee kaartjes voor de prijs van één te bestellen.
Tot dan?
ps: Willem, als je dit leest, je mag ook incognito komen.